بررسی تخصصی درب اتوماتیک فک 412
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک
مشخصات کلی
 

در اتوماتیک فک (Faac) مدل 412 :

درب اتوماتیک پارکینگ فک

کمپانی فک یکی از برندهای معتبر و بنام در زمینه ی تولید درب اتوماتیک است . تخصص این شرکت در تولید سیستم های هیدرولیک است اما با عرضه ی تعداد محدودی از محصولات الکترومکانیک ، سعی در حفظ بازار خود در انواع درب اتوماتیک ارزان قیمت تر نموده است . این شرکت هرگز کمیت را فدای کیفیت نکرده و در این امر از موفق ترین هاست .

در اتوماتیک فک مدل 412 ارزانترین سیستم الکترومکانیک این کمپانی است و با وجود ظاهر ساده از قدرت موتور بالایی معادل 3200 نیوتن برخوردار است و برای تردد تا 20 واحد بسیار مناسب است .

ویژگی ها :

مناسب درب های تا وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم

برای درهای با عرض هر لنگه حداکثر 1.8 متر

تردد حداکثر 20 واحد در روز

دارای خلاص کن دستی

دارای سیستم دو سرعته

سیستم ضد برخورد با مانع (encoder)

 
 
 
نوع سیستم :الکترومکانیک
ولتاژ ورودی :220 ولت
قدرت موتور :3200 نیوتن
استاندارد وزن درب :350 کیلوگرم
استاندارد عرض درب :1.8متر
استاندارد تردد : 20واحد
سرعت باز شدن :20 ثانیه

پکیج کامل درب اتوماتیک فک شامل یک جفت بازو ، یک جفت ریموت ، مدار کنترل ، یک جفت چشمی ، فلاشر و سایر متعلقات نصب می باشد .

با باز کردن جعبه برد کنترل که به وسیله ی یک پیچ گوشتی ساده هم می توان درب آن را باز کرد تابلو فرمان در اتوماتیک فک دیده خواهد شد . مدارفرمان D455 بدون LCD جهت برنامه دهی و از نوع 452Mps می باشد ، کار با این برد کنترل به اندازه ای ساده است که حتی بدون صفحه ی دیسپلی هم براحتی می توان به مدار مورد نظر برنامه داد . با کمی هزینه اضافی می توان به جای تابلو فرمان 452 از مدل 455 استفاده کرد که دارای صفحه ی Display است و پارامترهای زیادی جهت برنامه ریزی دارد و در شرایط خاص برای برخی از درب های لولایی کاربردی تر است .

در بازوهای در اتوماتیک فک 412 ، میل ماردون از جنس استنلس استیل است که رطوبت و عوامل محیطی بر آن بی تأثیر است . طول عمر دستگاه با چرخ  دنده آن ارتباط مستقیم دارد و چرخ دنده ی فولادی جک پارکینگی فک از مقاومت و عمر بالایی برخودار است .

به سختی می توان از طراحی و زیبایی متعلقات فک 412 ، ایرادی گرفت و در طراحی این متعلقات سلیقه ی همگان مورد توجه قرار گرفته است .

چشم های فتوسل مادون قرمز ، با طرح مکعبی کشیده و زیبایشان در برابر هرگونه عوامل محیطی مانند باران و گرد و غبار عایق هستند .

فلاشر درب اتوماتیک لولایی فک با ظاهر مکعب شکل خود از پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است و در هنگام ورود و خروج به صورت چشمک زن به وسایل نقلیه در حال عبور هشدار  لازم را می دهد .

یک جفت ریموت فابریک سفید رنگ و زیبای موجود در پک درب اتوماتیک فک مدل 412 دارای دو دکمه هستند و ریموت ها ظاهر مستطیل شکل دارند .

پیشنهاد می کنیم این محصول را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید و نصب آن توسط نصاب حرفه ای صورت گیرد تا گارانتی 4 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ی در اتوماتیک لولایی فک در اختیار شما قرار گیرد .

 

قيمت درب اتوماتيك پاركينگ

فروش چشمی درب اتوماتیک فک

فروش جک درب اتوماتیک فک

فروش برد اصلی و فابریک جک درب اتوماتیک

فروش ریموت فابریک درب اتوماتیک

فروش کلید خلاص کن درب اتوماتیک فک

 

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

بهترین درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ ایتالیا

ریموت درب پارکینگ فک

چشمی درب پارکینگ فک

بازوی درب پارکینگ فک

تعمیر برد درب ریموت فک

خرابی خلاص کن درب اتوماتیک فک

خرابی دنده برنجی درب اتوماتیک

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: