موتورهای توبولار
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک
نگارش در تاريخ چهار شنبه 4 آذر 1394برچسب:موتور توبلار, توسط پدرام

موتورهای توبولار

از سری تجهیزات الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیون کرکره های برقی به ویژه کرکره های روی پنجره و درب های رول شونده در ابعاد کوجک مورد استفاده قرار  می‌گردد.

 خصوصیات :
کم حجم و بی صدا .
سرعت ثابت در طول حرکت .
عملکرد همزمان چند موتور با یک کنترل برد .
با تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم .
قابلیت اتصال به تجهیزات جانبی برای حرکت با تغییر نور .
امکان اتصال به تجهیزات هشدار دهنده صرقت و حریق در مجموعه

  این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن کرکره های رولفرم و پلی کربنات مناسب می باشد کاربرد بالایی در اتوماسیون  پنجره های و درب های فروشگاهی با ابعاد متوسط به پایین دارد .
این نوع موتور که با قرار گیری داخل محور هشت ضلعی ویژه ای محور را به حرکت واداشته  و به جمع شدن تیغه های کرکره به دور محور کمک میکند . این نوع حرکت که در راستای قائم از پایین به بالا و به رول شدن در بالای دهانه تحت پوشش می انجامد بهترین شیوه ایجاد حفاظ  برای پنجره و درب های فروشگاهی میباشد .
بستر سازی اولیه جهت نصب این سیستم که معمولاً نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق خواهد داشت عرضه این محصول را مشروط به بررسی های اولیه ساخته است .

با توجه به تولیدات کمپانی که این نوع از تجهیزات موتوری را در دو گروه  با تنوع در نه تیپ به بازار مصرف عرضه می کند ، متناسب با شرایط فیزیکی و نیازهای هر پروژه میتوان طرح اجرایی را ارائه کرد . سرعت عملکرد کرکره با این نوع تجهیزات اتوماسیون دو متر بر دقیقه میباشد که این سرعت متناسب با قطر شفت مرکزی ، نوع تیغه کرکره ، ابعاد دهانه و ... متغیر خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: