بررسی تخصصی درب اتوماتیک پارکینگ life optimo
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک

بررسی تخصصی درب اتوماتیک پارکینگ life optimo

درب اتوماتیک لایف مدل اپتیو یونی 3 جک پرقدرتی است با ظاهر زیبا و متفاوت سالهاست که در بازار جهان و ایران کار شده و محبوبیت زیادی دارد. قدرت یونی 3 هر لنگه 350 کیلو گرم است که مناسب دربهایی تا 3 متر در هر لنگه می باشد.

 

بررسی جک پارکینگی لایف مدل یونی 3

کمپانی لایف یک کمپانی محبوب ایتالیایی در زمینه ساخت و تولید درب اتوماتیک است که با تجربه زیاد در این حرفه توانسته مشتریان زیادی را در سراسر دنیا جذب محصولات خود کند.

درب اتوماتیک لایف مدل اپتیمو یونی 3 یکی از پرمصرف ترین جکهای بازار است که بر خلاف کمپانی های دیگر به ظاهر جکهایش بسیار بها داده و ارزانترین سیستمهایش را با ظاهر بسیار شیک به بازار عرضه می کند.

جک اپتیمو یونی در چندین مدل به بازار عرضه شده قدرت و کورس مدلها با هم متفاوت می باشند . اما دو مدل یونی 3 و یونی 5 به بازار ایران وارد می شوند که معمولا یونی 5 در دربهای تک لنگه و بلند استفاده می شود.

جک درب اتوماتیک پارکینگ لایف اپتیمو 3

جکهای اپتیمو یونی3 با ظاهر یکدست و زیبا را می توان نقطه عطف این سیستم دانست ، اما این نقطه قوت به ظاهر خلاصه نشده و با بررسی قطعات داخلی نیز به این نتیجه می رسیم که مهندسین شرکت لایف ایتالیا بسیار هوشمندانه بهترین کیفیت را در ساخت موتور و قطعات داخلی به کار برده اند.

موتور در اتوماتیک پارکینگ لایف

 مدار فرمان درب اتوماتیک لایف یونی 3 نیز از رنگ طوسی یکدست مطابق جکها و سایر متعلقات استفاده کرده و برد هوشمندی که نه می توان آن را آنالوگ دانست و نه کامل دیجیتال در داخل این جعبه کار شده است.

برد و مدار فرمان درب اتوماتیک لایف اپتیمو یونی 3

 

از لحاظ کارایی تابلو فرمان جک لایف را می توان یکی از کاملترین ها دانست که تمامی امکاناتی را که یک سیستم درب اتوماتیک دو لنگه نیاز دارد را دارا می باشد. برنامه دهی به این سیستم کار سختی نیست اما حتما می بایست آموزشهای لازم را دیده باشیم.

سایر متعلقات درب اتوماتیک لایف اپتیمو یونی بسیار زیبا طراحی شده و به مانند جک و تابلو خاص طراحی شده اندو

بهترین مکانها برای نصب:

سیستم درب اتوماتیک لایف اپتیمو یونی 3 را می توان برای اماکن مسکونی ، تجاری و صنعتی با خیال راحت استفاده نمود . ولی قبل از انتخاب به مانند انتخاب هر سیستم اتوماتیک دیگری به مشخصات فنی رجوع کنید تا وزن و اندازه درب مطابق قدرت جک باشد.

تعمیر درب اتوماتیک لایف

تعمیر برد درب اتوماتیک لایف

تعمیر جک درب اتوماتیک لایف

فروش چشمی و ریموت و مدار فرمان و گیرنده و فلاشر درب اتوماتیک لایف

 

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

فروش درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

بهترین درب اتوماتیک پارکینگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: